torsdag 16. november 2017

Ny sesong snart?

Hei alle skivenner!

Da har den første snøen vært her noen dager og vi ser alle med glede og forventning fram mot vinter, mer snø og skiføre.

Foreløpig er det kun noen få cm, men på Vestskauen (Sande) har de tråkket med stor maskin for å sette en såle. Veldig bra!

De andre stedene er det, så vidt jeg vet, ikke gjort noe ennå, men det kan endre seg snart. Foreløpig har det ikke vært kaldt nok for snøkanoner, men neste uke ser det lovende ut for snøproduksjon.

Vi får smøre oss med tålmodighet. :)

2 kommentarer:

Helen Green sa...

Venner derude, her er en person, jeg ved, du kan have en håndgribelig privat diskussion og få dit kærlighedsliv genbosat. Den person er den stadigt pålidelige læge Egwali, en spellcaster, der brugte sin magi til at ændre liv for så mange, jeg kender i dag. Du kalder det bare kærlighedsstave, karriereforfølgelse, sundhedsspørgsmål, uanset hvad det er tilfældet, renselser, han er til tiden til at tage sig af dig uden tøven. Min sag var ret grim før mit møde med ham, og resten var historie. Du kan kontakte ham via ethvert af disse medier
WhatsApp / Viber +2348122948392
Mail: dregwalispellbinder@gmail.com
Tag en privat session med ham og vær glad igen.
Alt det bedste !!

randa sa...

HOW I GOT MY EX HUSBAND BACK WITH THE HELP OF REAL AND EFFECTIVE SPELL FROM DR Owo. I never thought I will smile again, My husband left me with two kids for 5 year, All effort to bring him back failed I thought I'm not going to see him again not until I met a lady called Lisa who told me about a spell caster called Dr Owo , She gave me his contact: drowoherbs@gmail.com I contacted him and he assured me that within 48hours my husband will come back to me, In less than 48hours my husband came back started begging for forgiveness saying it is the devils work, so I'm still surprise till now about this miracle, i couldn't conceive but as soon as the priest pray for me, i became pregnant and gave birth to my third child, My heart is filled up of happiness to share my life marriage and relationship story with you over here. If you need any assistance from him you can contact him via: drowoherbs@gmail.com

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk