lørdag 4. februar 2017

Litt mer snø - men de samme løypene er åpne

Da har det kommet litt mer snø, men de ter bare snakk om noen få cm, så de ter de samme løypene som er åpne:
- Kanada-Nykjua-Saga. Her er det veldig bra, totalt over 50 km løyper
- Eggevollen-Svarthamna. Her er det bra, veldig bra øverst. Mer enn 10 km løyper totalt
- Sponevollen-Kluftetangene. Her er det også bra.
- Konnerud skistadion.

I tillegg er det kjørt noe i området Engersetra-Nygårdshøgda. Her har jeg ikke vært, men tror det er gode forhold.

Lier melder om at det er for lite snø til å kjøre Dritarbakkane, Storsteinsfjell og Tverråsen, som er som forventet, gitt snømengdene.

Det er ca - 1 grad ute. Rode multigrade er nok et godt valg i dag.

Ingen kommentarer:

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk