torsdag 6. februar 2014

Litt utfordrende å smøre

I dag har Drammen kjørt det aller meste, på begge sider av elva. Lier har kjørt alt i Eikseterområdet. så mange muligheter ligger åpne.

Men det kan være litt utfordrende å smøre - avhengig av hvor du går. Oppe i høyden er det ca -1 grad, så VR45 vil være helt OK på nysnøen, evnt Rode Multigrade (violet). I lavere områder ligger det og tipper rundt 0 grader. På Konnerud i kveld var det bakglatt med VR50 på stadion, men litt trått med samme smøring oppe på toppen av 5km-sløyfa. Men hold dere i høyden ,der er det ganske greie forhold.

3 kommentarer:

Anonym sa...

VR55N på Spiralen i kveld var ganske greit i begynnelsen, men sporene ble glatte etterhvert. Det vippet rundt null grader.

Olav sa...

Rubbeski fungerte bra på Kamstruprunden i 12-tiden i dag.

Torleif sa...

Noen som vet hvorfor nedre eiker (sørsida) ikke kjører opp til Øvre Leitjern i år?

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk