mandag 28. februar 2011

Ny uke - nye spormuligheter

Det slites litt i sporene nå om dagen, så det er et visst behov for å kjøre ofte. Drammen ahr som vanlig kjørt hele løypenettet - helt utrolig bra jobba folkens!

Ellers så har Nedre Eiker kjørt på Årbogen, og Øvre Eiker har kjørt fra Hokksund og opp til Snaukollen, samt noen av løypene i området der oppe.

Smøring: Det er litt kaldere i dag, i hvert fall i skyggen, hvor det ligger på ca -3 grader. Rode weiss er veldig fint på slikt føre, eller VR45. Der hvor sola har stått, kan snøen ha blitt litt mer omdanna, og da vil nok det være en fordel med litt mykere smøring feks VR50.

Nok en gang takk til Ørjan for flott bilde, som alltid fra Drammensmarka selvsagt :-)

Ingen kommentarer:

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk