fredag 17. desember 2010

Nye spor før snøværet

Da er det snart helg, og det er meldt en god del snø i løpet av helga. Men før snøen, så er det satt en del nye spor. Drammen melder om at alt av spor vil bli kjørt i dag, fra Spiralen og nedfartene til byen, opp til Tjernet og Tverken, og alle rundene innafor.

Lier har tidligere i uka kjørt alle løyper både fra Eiksetra og Kanada, men også ned til Undersrud fra Storsteinsfjell og bort til Pantegutten, samt brattbakkene opp til Stronghytta.

Så mulighetene ligger åpne.

Smøretips: Etter et lite gjensyn med milvær, er det nå kaldt igjen, -14 grader. sannsynligvis mildere i høyden, derfor vil blå swix eller VR 40 være et sikkert valg. Ikke legg på for tykt. CH 4 eller 6 vil fungere bra.

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk