fredag 12. november 2010

Lier har satt spor i dag

Haverstad fra Lier kommune melder i dag om at Lier vil sette spor fra Eiksetra opp til Løken og Svarthamna. Her vil det erfaringsmessig bli fine forhold. De vil også forsøke i lysløypa fra Eggevollen, men her trengs det som oftest noe mer snø før man setter spor.

Send gjerne inn førerapporter hvis dere er ute, jeg kommer meg ikke ut i løypene i dag (men i morra.. ;-) )

Smøretips: Som man kan se, så er det nullføre nå (eller rett under 0). Dette er jo litt vanskelig, men jeg vil anbefale et par lag VR45 i bånn og noen tynne lag VR50 på toppen. Husk å ikke bruke de nyeste eller beste skia dine

Blogglisten

1 kommentar:

Gunnar sa...

nå er det satt spor, på http://www.lier-ski.com/ kan man tydelig se at løypemaskinen har kjørt forbi

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk