fredag 1. januar 2010

Velkommen til et nytt skiår!

Oppdatering lørdag 2.jan: Drammen har i dag kjørt så godt som alle løypene fra Spiralen til Skimten/Tverråsen og Kamstrupen. Lier har kjørt de aller fleste løypene i Eikseterområdet, også runden på Storsteinsfjell. Det er rundt 10 minusgrader, blå swix vil fungere greit i dag.

Jeg vil benytte anledningen til å takke alle lesere og langrennsentusiaster for året som har vært, og ønske dere alle et godt og snørikt nytt år :-)

Det er ikke kjørt nye spor i dag i Finnemarka, men de aller fleste spor er allerede åpne og forholdene er jevnt over meget gode. Det har kommet noe snø siden i går kveld, men ikke nok til at sporene er igjensnødd. På Konnerud er det satt spor i Drammens løypenett i området Dalen-Sif-hytta-Sagdammen.

3 kommentarer:

Bjørn Ingar sa...

Jeg vil benytte anledningen til å ønske deg et godt nytt år, og takke for den glimrende bloggen din. Jeg har brukt den masse nå i starten av sesongen for å oppdatere meg på hvor det er brukbart å gå på ski.
"keep up the good work"

Anonym sa...

Følger opp med et stort takk til mr. Schei. Meget bra oppdateringer og god info her. Keep it up!

Gunnar Schei sa...

Takk for all ros de siste dagene :-) Jeg vil definitivt fortsette på samme vis ut vinteren. Fortsett med å legge inn kommentarer folkens, det gjør bloggen bedre og informasjonen mer oppdatert!

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk