fredag 24. april 2009

Slutt på løypekjøringa

Da er det slutt på prepareringa for denne gang. Lier melder at der fremdeles er OK forhold for en skitur fra Eiksetra og innover mot Svarthamna, samt fra Kanada (hvis du går et stykke på beina først). Så for de mest ivrige blant oss er det fremdeles muligheter. Gul klister er nok det beste valget nå, men det kan være skarpt om morgenen og universalklister vil være et bedre valg.

Sjøl har jeg tatt fra sykkelen og meldt meg på Montebellorittet fra Sande til Konnerud 23.mai. Men jeg regner med å få meg en skitur i mai (som jeg pleier ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for utrolig bra oppdateringer og tips i år- gleder meg allerede til neste sesong :-)

Arve V

Anonym sa...

Slenger meg med på dette - takk for god info og bra side. Stå på videre!

Kristian Fredrik sa...

Har tatt imot dine smøretips med stor takknemlighet, og alltid hatt knallski i vinter.

Takk for en flott, nyttig blogg.

Ettermiddagssol mot Svarthamna

Ettermiddagssol mot Svarthamna
En vårdag (?) i april

Bloggurat

Bloggurat

Bloggarkiv

Om denne bloggen

Skiføret i Drammensmarka er en blogg om nettopp skiføret i Drammensmarka. Fra tid til annen legger jeg inn turrapporter, turforslag o.l. Men i hovedsak er bloggen en hjelp til de som vil vite om forholdene i Drammensmarka.

Jeg poster hver dag det er endringer i forholdene, slik at du kan være trygg på at informasjonen er oppdatert. Siden jeg ikke har anledning til å løpe rundt i skogen hele dagen, baserer jeg meg ikke bare på egne observasjoner, men også på løypetelefonen og tips fra andre skiløpere.

Følgere

Bidragsytere

Google søk

Tilpasset søk